SmartTruck

Nowy Actros.
Mega Test.

Zgłoś się do przetestowania Nowego Actrosa
i poczuj siedmiokrotną dawkę innowacji!

Poznaj sylwetki naszych Doradców Handlowych

Jak to działa?

Wybierz dealera ze swojej okolicy.

Zostaw swoje dane.

Poczekaj, aż się z Tobą skontaktujemy.

Umów się na spotkanie i...

... testuj Nowego Actrosa
przez całe dwa tygodnie!

Zgłoś się na jazdę próbną
Wczesne i automatyczne rozpoznanie usterki, mniejsze zużycie paliwa, interaktywne ekrany z wizualizacją wskazań... To tylko kilka z wielu korzyści
Zgłoś się na jazdę próbną
×

Prosimy o wskazanie najbliższego dealera oraz uzupełnienie formularza.

LUB

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mercedes-Benz Trucks Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa oraz jej następców prawnych dla celu wysyłki informacji marketingowej i porad na temat produktów i usług oferowanych przez Daimler AG i jej podmioty stowarzyszone. Zobacz szczegóły

W związku z powyższym wyrażam zgodę na kontaktowanie się ze mną w celu przedstawienia oferty za pomocą następujących kanałów:

Dziękujemy!

Zgłoszenie zostało wysłane.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Na prawdę czuć komfort i wygodę to S klasa wśród ciężarówek, prowadzi się łatwo i bezpiecznie"

Błażej

Błażej, Kostrzyn nad Odrą

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Bezawaryjność i niskie spalanie - te dwa atuty przemówiły za zakupem Nowego Actrosa."

Andrzej

Andrzej, Kostrzyn nad Odrą

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Zwiększając komfort i bezpieczeństwo pracy MirrorCam oraz ActiveDriveAssist powinno być seryjnym wyposażeniem Nowego Actros."

Przemysław

Przemysław, Czarnów

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„„Bezpieczny i ekonomiczny ciągnik siodłowy.”

Błażej Bojanowski
JARO"

Błażej

Błażej, Szczecin

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„„Kamer świetnie sprawują się w dzień i w nocy
oraz podczas manewrowania zestawem do przodu.”

Grzegorz Wyrzykowski
STIMEX Sp. z o.o."

Grzegorz

Grzegorz, Połczyn-Zdrój

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„„Systemy bezpieczeństwa i kontroli trakcji
na poziomie Mercedesa. W połączeniu z
ergonomią i jakością materiałów, wszystko
to daje wspólny efekt w postaci mniej
zmęczonego kierowcy i oszczędności paliwa.”

Wojciech Porębski
WUPE-TRANS"

Wojciech

Wojciech, Choszczno

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„„Komfort i ergonomia jak przystało na Mercedesa,
odczuwalna oszczędność paliwa to zasługa
technologii tematycznych.”

Robert Wójcik
MACSPED"

Robert

Robert, Stargard

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Ergonomia i materiały w kabinie na najwyższym poziomie. Systemy bezpieczeństwa i kontroli trakcji - również na najwyższym poziomie.
Wszystko to daje wspólny efekt w postaci komfortu pracy i oszczędności paliwa.”

, Mścice k/Koszalina

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Jestem zachwycony ekonomiką i bardzo niskim zużyciem paliwa, poza tym olbrzymią uwagę zwróciłem na ergonomię i wygodę pracy w kabinie kierowcy w połączeniu z obsługą nowego multimedialnego kokpitu. ”

, Koszalin

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.

Zobacz, jak inni kierowcy testowali Nowego Actrosa

„Kokpit nowego Actrosa obsługuje się intuicyjnie, podobnie jak nowe lusterka zewnętrzne, a właściwie wszystkie nowe systemy z nimi powiązane. System Active Drive Assist - to już nowa era w samochodach ciężarowych.”

, Szczecin

Kolorowy wyświetlacz wielkości 31,1 cm (12,3'), który zastąpił tablicę wskaźników, wyraźniej prezentuje informacje na temat jazdy i pojazdu. Kokpit posiada też system nawigacji, asystenta rozpoznawania znaków i możliwość obsługi przez smartfona.